L’Escola Coral de Torrent es complau a convidar-vos a la celebració de les seues 15 anys de música fent un xicotet repàs del que és per a nosaltres la música i el que aprenem amb ella.

15 anys de cançons, d’amics, de jocs, de valors i sobretot de música. Tot açò volem compartir-ho amb vosaltres, els nostres amics, famílies i veïns. Hem preparat amb molta il·lusió aquest concert i esperem que siga del vostre grat.

L’Escola Coral de Torrent és una activitat gratuïta dirigida a tots els xiquets de la ciutat de Torrent, subvencionada per l’Ajuntament de Torrent, amb l’objectiu de fomentar la participació en activitats culturals i musicals, el gust per la música i que els xiquets es desenvolupen amb valors positius en un ambient sa i divertit.

Domingo, 25 de juny de 2017 a les 12:00h en l’Auditori de Torrent. L’entrada és gratuïta, es pot arreplegar des de dues hores abans en les taquilles de l’Auditori de Torrent el mateix dia del concert. Aforament limitat.